Анотація
У статті розглянуті питання експериментальних досліджень сложнопрофільних деталі
при складанні з’єднання із застосуванням індукційного нагріву.
Показано, що такі деталі мають комплексний характер тепловіддачі і теплопередачі і
вимагають спеціалізованої програми розрахунку. З огляду на складність теоретичних
розрахунків і накладаються допущення при розробці теорії розрахунку можливо появи
відхилень з практичними даними.
Встановлено, що локальний індукційний нагрів викликає в центрі колеса поява
пластичних деформацій в дискової частини, тому слід суворо витримувати режим
технологічного процесу нагрівання.
В результаті проведення експерименту виявлено гарний збіг експериментальних і
теоретичних даних як за температурними режимами, так і виникають механічних напруг.