Забезпечення якості буксового вузла при складанні колісної пари з термовпливом
pdf

Ключові слова

колісна пара
формування колісних пар
підшипник
посадка з натягом
індукційно-теплове складання
складальний зазор
швидкість охолодження.

Як цитувати

Маlіскіy І., & Smіrnоv І. (2019). Забезпечення якості буксового вузла при складанні колісної пари з термовпливом. Машинобудування, (21), 159–163. https://doi.org/10.32820/2079-1747-2018-21-159-163

Анотація

У процесі формування колісної пари за допомогою преса виникають механічні пошкодження поверхонь, що з'єднуються, які знижують міцність від утоми та надійність колісної пари. Збірка лабіринтового кільця та внутрішніх кілець підшипника з віссю здійснюється без застосування сили шляхом їх нагрівання і вільним одяганням на вісь, що виключає пошкодження поверхні шийки осі. Після надягання на шийку осі лабіринтових кілець і внутрішніх кілець підшипників, для подальшого складання буксового вузла, їх необхідно охолодити до температури, яка відрізняється від температури навколишнього середовища не більше, ніж на 3 °С. На підставі аналізу роботи потокових ліній по збірці колісних пар на вагонобудівних заводах, було з’ясовано, що для дотримання потрібного циклу збірки кілець підшипників потрібно 120 секунд, а для лабіринтових кілець 160 секунд. Досягнення такої швидкості охолодження (100 ° С за 120 секунд для кілець підшипників і 130 ° С за 160 секунд для лабіринтових кілець) представляється скрутним. У статті проаналізовані методи примусового охолодження лабіринтового кільця і кільця підшипника для прискорення циклу збірки буксового вузла колісної пари і знайдені найбільш ефективне рішення для забезпечення циклу якісної збірки буксового вузлу колісної пари вагонів.

https://doi.org/10.32820/2079-1747-2018-21-159-163
pdf