Анотація
Побудовано динамічну модель режиму руху ковшового елеватора у
вигляді голономної механічної системи з п’ятьма ступенями вільності. На
основі побудованої динамічної моделі створено математичну модель для
оптимізації режиму руху ковшового елеватора. Розроблена методика
оптимізації режиму руху, яка проілюстрована на прикладі використання в
якості критерію оптимізації середньоквадратичного значення зусилля в
тяговому органі при збіганні з натяжного барабана. За допомогою розробленої
математичної моделі отримані залежності кінематичних характеристик ланок з
врахуванням оптимального режиму руху, на основі яких розраховано
показники середньоквадратичних та максимальних значень кінематичних і
силових характеристик тягового органу.
Проаналізовано результати оптимального та реального режимів руху
ковшового елеватора за критерієм середньоквадратичного зусилля в тяговому органі.