ЗНИЖЕННЯ ДИНАМІЧНОЇ НАВАНТАЖЕНОСТІ ЕЛЕМЕНТІВ ВАНТАЖОПІДЙОМНОГО КРАНА ДЛЯ ОПТИМАЛЬНОГО ЗА ШВИДКОДІЄЮ КЕРУВАННЯ. Частина ІI
PDF

Ключові слова

кран
моделювання
динаміка
керування
рух

Як цитувати

Loveikin, V., & Romasevych, Y. (2019). ЗНИЖЕННЯ ДИНАМІЧНОЇ НАВАНТАЖЕНОСТІ ЕЛЕМЕНТІВ ВАНТАЖОПІДЙОМНОГО КРАНА ДЛЯ ОПТИМАЛЬНОГО ЗА ШВИДКОДІЄЮ КЕРУВАННЯ. Частина ІI. Машинобудування, (18), 14–18. вилучено із http://jmash.uipa.edu.ua/index.php/jMASH/article/view/72

Анотація

У статті досліджено вплив параметрів функції квазіоптимального керування та
параметрів динамічної системи „кран-вантаж” на динамічні навантаження у елементах крана.
Використано тримасову динамічну модель, яка дозволила визначити навантаження у
металоконструкції крана при реалізації оптимального та квазіоптимального за швидкодією
керування його рухом. Оцінка динаміки руху проведена за показником максимального
значення зусилля у крановій металоконструкції.
Встановлено, що зменшення максимального навантаження у металоконструкції
відбувається під час другої зміни знака функції керування. Значний вплив на зменшення
динамічних навантажень має тривалість переходу від максимального значення керування до нуля.
На основі проведених досліджень визначено, що раціональне значення тривалості
зміни зусилля від максимального значення до нуля знаходиться на рівні 0,1 секунд.

PDF